Prieskum názorov zákazníkov v tomto čase

Prieskum názorov zákazníkov v tomto čase

BILLA si dala v čase prebiehajúcej koronakrízy vypracovať reprezentatívny prieskum o názoroch Slovákov na opatrenia zavedené v obchodoch a o tom, ako sa zmenilo ich nákupné správanie. Takmer tri štvrtiny ľudí zmenili od vypuknutia pandémie svoje nákupné zvyklosti. Viac ako 8 z 10 ľudí nakupovalo ešte pred pár mesiacmi denne alebo aspoň dvakrát týždenne. To sa zmenilo, nakupujeme […]

BILLA si dala v čase prebiehajúcej koronakrízy vypracovať reprezentatívny prieskum o názoroch Slovákov na opatrenia zavedené v obchodoch a o tom, ako sa zmenilo ich nákupné správanie.

Takmer tri štvrtiny ľudí zmenili od vypuknutia pandémie svoje nákupné zvyklosti. Viac ako 8 z 10 ľudí nakupovalo ešte pred pár mesiacmi denne alebo aspoň dvakrát týždenne. To sa zmenilo, nakupujeme menej často. Počet tých, ktorí uviedli, že nakupujú len raz za týždeň vzrástol viac ako 2-násobne. Výrazne narástol aj počet tých, ktorí nakupujú ešte menej často. Len raz za týždeň alebo ešte zriedkavejšie nakupuje takmer polovica oslovených.

Za najdôležitejšie spôsoby ochrany počas nákupu v obchodoch sú považované rúška a dezinfekcia rúk. Zaujímavým zistením bolo, že už viac ako polovica ľudí si nosí do obchodov vlastné rukavice a nespolieha sa na jednorazové rukavice a dezinfekciu pri vchode do obchodu. Medzi najdôležitejšie aktivity, ktorými potravinové reťazce môžu prispieť k zlepšeniu aktuálnej situácie je hlavne dezinfekcia priestorov a dodržiavanie štátom stanovených pravidiel. Rovnako si radi prečítajú informácie o opatreniach, ktoré robia obchody pre zvyšovanie bezpečnosti nakupovania.

Viac ako 86 percent opýtaných si myslí, že si predavačky a predavači zaslúžia za svoju denno-dennú snahu ocenenie nielen od zamestnávateľa, ale aj od štátu.

S pandémiou rastie aj ľudská spolupatričnosť. Podľa prieskumu sú ľudia ochotní nakúpiť pre starších, ktorí to najviac potrebujú. Dokonca aj pre starších ľudí mimo ich rodinných príslušníkov – tvrdí to, až 85 percent opýtaných. Aj pre spoločnosť BILLA je dôležitá pomoc druhým, preto poskytla balíky potravín a nepotravinového sortimentu pre seniorov a najnovšie aj pre záchranárov v prvej línii.

Vážime si tiež ohľaduplnosť, milé slová podpory a ústretovosť zo strany našich zákazníkov voči našim zamestnancom, veľa to pre nich znamená.

Tu sú niektoré vyjadrenia, ktoré oslovení adresovali smerom k zamestnancom BILLA:

„Ďakujeme za obetavosť a prajeme veľa zdravia.“
„Ceníme si vašu snahu, ako zvládate súčasnú situáciu.“
„Pevné nervy, veľa zdravia a hlavne normálnych zákazníkov.“
„Ďakujeme, že ste tu. Riskujete preto, aby sme my mohli nakupovať – konečne si rozumní ľudia začínajú uvedomovať a vážiť si vašu prácu.“


* Prieskum realizovala agentúra 2muse na vzorke 500 respondentov v apríli 2020.

Späť

Nezáleží na veku, hľadáme kolegyne a kolegov do tímu!

V BILLA sa zameriavame na budovanie inkluzívneho a rozmanitého pracovného prostredia, preto hľadáme talentovaných ľudí bez ohľadu na vek. Veríme, že skúsenosti a životná múdrosť starších kolegýň a kolegov sú pre nás rovnako cenné ako entuziazmus a energia mladých ľudí.

Prečítať

Rozvíjame rozmanitosť a dávame možnosť rásť

V spoločnosti sa už tisícročia dennodenne stretávame s rôznorodosťou. Vnímame, že každý zastáva inú funkciu a pracuje na inej pozícii. Aj pre nás v BILLA je jednou z hlavných hodnôt diverzita, na ktorej budujeme našu zamestnávateľskú značku. Vážime si rozmanitosť názorov, skúseností a talentov. Veríme, že rôznorodosť nás obohacuje a pomáha nám lepšie porozumieť nášmu zákazníkovi a jeho potrebám.

Prečítať

Veľtrh kariérnych príležitostí Kariéra EXPO Nitra veľmi úspešný!

EXPO Nitra je za nami a za celú spoločnosť BILLA môžeme povedať, že sme s výsledkom a celkovou návštevnosťou veľmi spokojní. 20. marca 2024 sa na veľtrhu pracovných príležitostí vystriedalo niekoľko tisíc návštevníkov, ktorí hľadali uplatnenie na pracovnom trhu.

Prečítať