Go to Top

Naša kultúra

Príležitosť
Príležitosť

Vytvárame prostredie, kde môže každý naplno rozvíjať svoje schopnosti a zručnosti.

Príležitosť
Potenciál

Veríme v rast našich zamestnancov a podporujeme ich v dosahovaní osobných aj profesionálnych cieľov.

Príležitosť
Pracovitosť

Vďaka svojej pracovitosti máte možnosť získať zaujímavé finančné ohodnotenie a kariérne rásť.

Príležitosť
Prijatie

Každý člen nášho tímu je vítaný a rešpektovaný taký, aký je, pretože si ceníme rôznorodosť a inklúziu.

Príležitosť
Stabilita

Ponúkame bezpečné pracovné prostredie, kde sa zamestnanci môžu sústrediť na svoju prácu bez obáv o budúcnosť.

V BILLA neriešime aké máte vlasy, vierovyznanie, či pohlavie. Pozeráme sa na vaše vnútorné kvality.

V BILLA veríme, že kvalita je v nás. V ľuďoch. Práve ľudia tvoria kvalitu samotnej BILLA.

Na to, že sú pre nás dôležité vnútorné kvality ľudí poukazujeme v našej novej kampani, ktorej cieľom je upozorniť na celospoločenskú tému diverzity a inklúzie. BILLA je zamestnávateľom bez predsudkov, ktorý si vyberá na základe vnútorných kvalít človeka.

Naša kolegyňa Dominika nám porozprávala o svojich pracovných skúsenostiach a kvalitách, ktoré v sebe vďaka nim odkryla. Kam ju doviedla jej cieľavedomosť a chuť učiť sa, sa dozviete v našom poslednom rozhovore.

Billa

Akú strednú školu si navštevovala?

Navštevovala som gymnázium. Potom sa odo mňa automaticky očakávalo, že budem pokračovať v štúdiu na vysokej škole. Prijali ma na Trenčiansku univerzitu Alexandra Dubčeka v Trenčíne, odbor Ľudské zdroje a personálny manažment.

Aký predmet ťa v škole najviac zaujal?

Zaujímali ma skôr predmety, kde som sa mala možnosť naučiť niečo, čo viem využiť v praxi. Na vysokej škole sme mali napríklad podnikové hospodárstvo. Učili sme sa, ako si spraviť daňové priznanie alebo odpočet majetku vo firme.

S akými výzvami si sa počas štúdia stretla?

Na vysokej škole sme robili rôzne projekty. Páčilo sa mi, že sme neboli každý sám za seba, ale tvorili sme tím. Výzvou pre nás bolo dať všetko dokopy, keďže nie všetci spolužiaci pochádzali z Trenčína. Bolo potrebné zladiť viacero vecí, ako napríklad čas a dostupnosť. Pre mňa bolo najväčšou výzvou moja bakalárska práca a dokončiť vysokú školu.

Mala si možnosť venovať sa nejakým mimoškolským aktivitám?

Priznám sa, som skôr workoholik. Zvyčajne si vždy stanovím ambiciózny cieľ. Bežne som mala 2-3 brigády naraz. Na strednej škole som si zaumienila, že budem mať nové auto. Všetky peniaze z brigády som si odkladala práve na to.

Aké pracovné pozície si zastávala pred nástupom do BILLA?

Najčastejšie to boli brigády, kde som mala možnosť nadobudnúť bohaté skúsenosti. Najdlhšie som pracovala na čerpacej stanici v Trenčíne, približne 7 rokov. Prevládala tam rodinná atmosféra. Keď videli, čo vo mne je, tak ma púšťali už aj ako brigádničku k iným, dôležitejším veciam. Po škole som išla robiť v rámci jedného projektu do poisťovne, kde som si prešla aj predajom, prijímaním ľudí a následne som mala aj svoj vlastný tím. Potom prišiel COVID, osobné stretnutia nebolo možné realizovať, tak som si začala hľadať inú prácu. A skončila som v BILLA.

Aké boli tvoje najvýznamnejšie úlohy a zodpovednosti v predošlých brigádach?

Na prvé miesto by som zaradila kontakt so zákazníkom. Následne príjem tovaru, plánovanie a spracovanie dochádzky. Ide o zhrnutie toho, čo robím teraz. Rokmi som postupne naberala skúsenosti.

Aké kvality si vďaka predošlým prácam odkryla?

Cieľavedomosť. Keď si niečo zaumienim, tak si idem za tým. Stále spoznávať a učiť sa niečo nové.

A v akých oblastiach by si sa ešte chcela v BILLA zlepšiť?

Stále je tu priestor učiť sa nové veci. Chcela by som sa zlepšiť v oblasti ľudských zdrojov, keďže som to študovala. V budúcnosti by som rada postúpila na vyššiu pozíciu a naučila sa, ako fungujú ďalšie procesy.

Aké sú podľa teba najdôležitejšie kvality v práci?

Myslím si, že je to dobrá nálada. Poznám sama na sebe, že keď nemám dobrú náladu, tak sa to prenesie aj na ostatných. Ďalej spolupráca s kolegami, sme tu jeden tím.

Aké vlastnosti a zručnosti by podľa teba mali mať kvalitní ľudia?

Chuť pracovať je u nás asi to najdôležitejšie. Ďalej aj chuť zapájať sa, pomáhať jeden druhému, byť kolegiálny.

Ako svojich kolegov motivuješ a inšpiruješ, aby sa stali kvalitnými ľuďmi a kolegami?

Snažím sa ich viesť dopredu, byť im nápomocná. Zaujímam sa o to, či je všetko v poriadku alebo či je niečo, s čím im viem pomôcť. Myslím si, že zahreje pri srdci, keď sa sama od seba zoberiem a idem im pomôcť. Snažím sa s nimi nadväzovať priateľský prístup.

Ako sa snažíš v rámci svojej pozície poskytovať zákazníkom kvalitné služby?

Určite ich treba počúvať a snažiť sa im stopercentne vyhovieť. My nechceme, aby človek iba nakúpil a odišiel, ale chceme, aby sa aj vrátil, aby sa cítil príjemne. Veľmi zaváži aj to, ako sa cítia zamestnanci. Predsa len, v prvom rade sú so zákazníkom v kontakte oni. Z mojej pozície chcem, aby sa zamestnanci cítili dobre a svoju energiu preniesli aj na zákazníkov.

Naša kolegyňa Renáta je skutočným dôkazom, že dátum narodenia je len číslo a človek, keď má chuť a odhodlanie, dokáže čokoľvek. Priblížila nám život v období komunizmu, aké kvality vďaka svojim skúsenostiam odkryla, a čo jej pomáha na ceste za kariérnym cieľom.

Billa

Akú strednú školu si ukončila?

Vyštudovala som gymnázium. Chcela som pokračovať v štúdiu na vysokej škole, ale nestalo sa tak, uprednostnila som založenie rodiny.

Aký bol tvoj obľúbený predmet v rámci štúdia?

Mojim obľúbeným predmetom bola slovenčina. Chcela som byť novinárkou. Knižky, romány, vlastná tvorba… to sú moje hobby.

S akými výzvami si sa stretla počas štúdia?

Vyrastala som v období komunizmu. V tej dobe boli možnosti obmedzené, neboli žiadne výzvy, proste nebolo nič. Všetko prišlo až neskôr.

Aké pracovné funkcie si vykonávala pred nástupom do BILLA?

Zväčša to boli administratívne funkcie. Kancelária a všetko s tým súvisiace.

Aké boli tvoje najväčšie pracovné úspechy?

V rámci pôsobenia v poisťovníctve sme ako prví začali robiť kampaň na dôchodkové poistenie, druhý pilier. V tej dobe to znamenalo veľký úspech pre celú poisťovňu. Boli sme na to hrdí, spravili sme si odborné certifikáty.

Utkvel ti v pamäti nejaký problém, či už pracovný alebo osobný, s ktorým si dlhodobo bojovala?

S odstupom času si uvedomujem, že môj najväčší problém bol, keď mi môj predchádzajúci zamestnávateľ nevyplatil mzdu. Do dnešného dňa sa nič nevyriešilo, aj napriek tomu, že sme to riešili aj trestným stíhaním. Do dnešného dňa neviem, aký je z toho vyšiel záver. S ostatnými problémami som sa zvládla popasovať, no s týmto sa nedalo.

Akú kvalitu si vďaka svojim predošlým skúsenostiam odkryla?

Dokázala som si vybudovať odolnosť voči stresu, čo mi pomáha a poháňa ma vpred.

V rámci svojho pôsobenia v BILLA si mala možnosť nadobudnúť rôzne znalosti a zručnosti. Aké by si ešte chcela do budúcna nadobudnúť?

Aktuálne pracujem na pozícii Špecialistka oddelenia. Chcela by som si osvojiť zručnosti a naučiť sa nové veci, ktoré má vedieť Vedúca predajne a ktoré zatiaľ na súčasnej pozícii nepoznám.

Čo ti pomáha dosiahnuť tento kariérny cieľ?

Nasávať znalosti, veľa sa pýtať, veľa sa učiť.

Aké silné stránky si si so sebou priniesli do BILLA a ako ich využívaš?

Rýchlo a rada sa učím. Veľmi veľa vecí som sa tu musela naučiť, čo mi to pomohlo posúvať sa vpred.

Aká kvalita je pre teba v práci najdôležitejšia?

Pre mňa je dôležité, aby som sa v práci cítila dobre.

Ako sa v rámci svojej pracovnej pozície snažíš poskytovať zákazníkom kvalitné služby?

Kvalitná služba znamená, že sa im vieme prihovoriť, vieme ich počúvať, odhadnúť čo potrebujú. Náš zákazník, náš pán. Myslím si, že to v obchode stále platí. Podľa toho by sme mali reagovať, hoci nie vždy nám je to po vôli.

Že vek je len číslo, nám potvrdzuje aj životný príbeh, s ktorým sa s nami podelil náš kolega Róbert Prokop. Jeho pestrý a veľmi zaujímavý životný príbeh vám odkryje v nasledujúcom rozhovore.

Billa

Akú strednú školu si navštevoval?

Ukončil som Strednú poľnohospodársku technickú školu v Bernolákove, odbor mechanizátor poľnohospodárskej výroby. Po ukončení štúdia som začal pracovať.

Mal si popri štúdiu priestor na nejaké mimoškolské aktivity? Ak áno, aké?

Ja som skôr športový typ, takže celý môj voľný čas som venoval športu. Hrával som futbal, trénoval som aj deti. Mám dvoch synov, ktorých som sa rovnako snažil naviesť na šport. Popri tom som sa venoval aj iným deťom, ktoré mali o futbal záujem. Robil som to skoro 20 rokov.

Aké pracovné pozície alebo funkcie si vykonával pred nástupom do BILLA?

Pracovať som začal na poľnohospodárskom družstve, ktoré sa počas môjho odchodu na vojnu v podstate rozpadlo. Po vojne som 2 roky pracoval v bývalom Chemickom závode Juraja Dimitrova, na oddelení výbušnín. Následne som 20 rokov pôsobil v štátnej správe na pozícii colník.

Aký najväčší úspech sa ti v rámci tvojich predošlých pracovných skúseností podaril a si na neho hrdý?

Počas práce v štátnej správe toho bolo viac. Pracoval som na Oddelení boja proti drogovej činnosti. Mali sme zásahy týkajúce sa heroínu a podobne, čo bolo v tej dobe považované za celkom nebezpečnú prácu, vzhľadom k situácii, ktorá bola v tom čase na Slovensku.

Aké kvality si vďaka svojim predošlým prácam odkryl?

V podstate som sa naučil pracovať v tíme a spoliehať sa na kolegov s tým, že aj oni sa mohli v akejkoľvek situácii spoľahnúť na mňa. Naučil som sa predovšetkým precíznosti a zodpovednosti.

V akých oblastiach sa ešte chceš zlepšiť v rámci spoločnosti BILLA?

Svet sa neustále mení a technológie napredujú. Človek sa musí vzdelávať vždy. To nás motivuje k tomu, aby sme sa neustále zdokonaľovali v oblastiach, ktoré nás zaujímajú, a v ktorých chceme dosiahnuť spokojnosť.

Do spoločnosti BILLA si si priniesol silné stránky. Aké to sú?

Jedna z takých stránok je, že som bol naučený doťahovať veci do konca. Keď sa niečo začne robiť, tak sa to musí dokončiť. Alebo urobiť to tak, aby som aj ja, ako vedúci, bol spokojný, a aby bolo spokojné aj vedenie.

V čom si sa musel zlepšiť po príchode do spoločnosti BILLA?

Musel som sa naučiť veľa nových vecí, nové procesy. Nikdy som si nemyslel, že skončím niekde v obchode. To bola prvá vec, ktorá mňa samého celkom zaskočila. Začínal som v jednej predajni v Záhorskej Bystrici na pozícii SBS. Na tejto pozícii som pracoval pol roka, kým ma vtedajšia Vedúca predajne neprehovorila, aby som si skúsil pozíciu Zástupca vedúceho predajne. Veľmi ma to zaujalo a baví ma to dodnes. Myslím si, že som sa veľa vecí naučil a stále sa veľa učím. Vzdelávame sa celý život.

Čo je podľa teba najdôležitejšie v rámci kvality práce?

Človek si musí vedieť nastaviť procesy, ktoré musia fungovať. Bez tých procesov to jednoducho nejde. Pokiaľ máte napríklad aspoň polovicu zamestnancov, ktorí sa chcú učiť a ktorí to vedia, tak aj situácia Vedúceho predajne je trošku ľahšia. Samozrejme, tým nechcem povedať, že tí, ktorí nevedia, že sa ich to nesnažíme naučiť, ale nie vždy sa to podarí. Človek musí mať pri sebe tím. Jeden nezvládne všetko.

Aké vlastnosti a zručnosti by mali mať podľa teba kvalitní ľudia?

Myslím si, že pokiaľ príde človek, ktorý má chuť a chce, tak sa to naučí. Človeku je potrebné venovať trochu pozornosti, ukázať mu nejaké štandardy, procesy a nasmerovať ho.

Ako motivovať a inšpirovať svojich kolegov k tomu, aby boli kvalitnými ľuďmi?

Zastávam názor, že ku každému zamestnancovi treba pristupovať individuálne. Každý má inú povahu, slabé a silné stránky. Po pár dňoch sa ukáže, ako pristupovať ku konkrétnemu človeku. Domnievam sa, že motivovanie zamestnancov mi ide celkom dobre. Človek, keď niečo chce, tak musí aj niečo dať. Aspoň ja to tak beriem. Nemám na mysli nejakú protislužbu, ale niečo tým zamestnancom človek musí aj ponúknuť. Či už ide o nejaké posedenie alebo opekačku. Spoločný teambuilding je pre zamestnancov a zamestnankyne veľká motivácia.

V BILLA sa zameriavame na budovanie inkluzívneho a rozmanitého pracovného prostredia, preto hľadáme talentovaných ľudí bez ohľadu na vek. Nikol Javorská nám v otvorenom rozhovore prezradí, akým výzvam čelila ako vedúca predajne vzhľadom na jej vek a ako sa jej ich podarilo úspešne zvládnuť.

Billa

Čo sa týka tvojho štúdia, akú strednú školu si navštevovala?

Ja som navštevovala obchodnú akadémiu. Išlo o spontánne rozhodnutie, aby som do budúcna aspoň niečo mala.

Mala si nejaký predmet, ktorý ťa veľmi zaujal?

Mali sme predmet s názvom Tovaroznalectvo, kde sme sa rozprávali o výrobkoch, ako sa vyrábajú, o konzumácii, čo všetko sa môže z nich vyrábať, alebo variť. Toto ma dosť bavilo aj oslovilo.

Prečo ťa to oslovilo?

Mám veľmi rada dokumentárne filmy o tom, ako sa nejaké veci vyrábajú alebo ako sa pestuje nejaká zelenina, ovocie. Na Slovensko sa väčšina plodín a výrobkov dováža zo zahraničia. Ja osobne som bola vždy zástanca toho, aby sa kupovali čerstvé potraviny. Aj u nás doma sme museli pestovať jahody, pretože ja som kupované jahody nikdy nezjedla, pretože som nevedela odkiaľ pochádzajú. To sa so mnou tiahlo do všetkých prác. Aj teraz, čerstvé potraviny vždy nakúpim iba vo svojej predajni, pretože viem, že čo a ako sa s tým robí.

Aké kvality si vďaka nim v sebe odkryla?

Osobne si myslím, že som začala byť o dosť náročnejšia celkovo na potraviny. Začala som byť dosť prieberčivá. Skúmala som, odkiaľ pochádzajú, čítala som rôzne referencie na internete o krajinách, v ktorých sa pestujú, akú majú odrodu, či majú predpoklad, že budú čerstvé a ručia za kvalitu alebo nie, a podobne.

Aké pracovné funkcie si vykonávala pred nástupom do BILLA?

Popri strednej škole som pracovala ako brigádnička v Tescu, potom som tam rovno nastúpila na pozíciu Nákupca. Ďalej som bola Vedúca smeny a následne som odišla. Pracovala som aj v pizzerii asi pol roka a potom ešte v jednej firme, kde som pracovala ako ekonómka a administratívna pracovníčka. To ma ale vôbec nebavilo. A potom som nastúpila do BILLA.

Všetci sa stretávame aj s nejakými problémami. Ako si riešila tie tvoje?

Na začiatku svojho pôsobenia na pozícií Vedúca predajne som sa stretla s nerešpektovaním a komunikačnou bariérou zo strany zamestnancov, ktorí boli v spoločnosti dlhšie alebo boli odo mňa starší.

Bolo u mňa dosť ťažké nadväzovať kontakt so svojimi zamestnancami. Na začiatku to bolo tak aj v BILLA. To bola pre mňa tá najväčšia výzva, ukázať ľuďom, že ich dokážem viesť, získať si ich dôveru a rešpekt, aby so mnou dokázali fungovať.

Myslíš si, že je to kvôli veku?

Áno, párkrát mi to povedali. A presne toto isté som zažila, keď som prišla na túto predajňu. Väčšinou staršie ročníky majú naozaj problém rešpektovať tých mladších. Ak ale človek príde na to, ako má s nimi zaobchádzať, tak si získa ich rešpekt a funguje to. Aby pochopili, že sme sa nedostali na vyššiu pozíciu lebo sme mladší, ale preto, lebo človek má mať nejaké kvality, vďaka ktorým sa dostane na to miesto.

Dôležité je, že ak sa človek vypracuje na vyššiu pozíciu sám, tak ako aj ja, vie sa vžiť do ich situácií a nájsť spôsob ako s týmito ľuďmi fungovať. Nájsť spôsob ako ich inšpirovať, ako ich viesť, motivovať a ukázať im svoje vlastné kvality, plus poukázať aj ta tie ich.

Aké kvality si vďaka svojim predošlým skúsenostiam v práci odkryla?

Ja si myslím, že moja taká najväčšia kvalita je zodpovednosť. Snažím sa byť veľmi zodpovedný človek, aj veľmi spoľahlivý. Určite som sa veľmi zlepšila v komunikácii. Považujem sa za ťahača iných ľudí. Viem si ich získať, aby ma nasledovali. Aby vedeli, že keď pôjdu oni za mnou, ja budem stáť za nimi.

Aké silné stránky a zručnosti si si priniesla k nám do BILLA?

Viem sa rýchlo prispôsobiť, dokážem sa naučiť nové veci bez väčších problémov. Všímam si fungovanie procesov a hľadám možnosti zlepšenia, respektíve uľahčenia práce na predajni, aby bola lepšia a efektívnejšia pre moje kolegyne a kolegov. Ďalej ma poháňa aj moja silná cieľavedomosť. Musím splniť každý cieľ, ktorý si stanovím.

Máš možnosť tieto silné stránky využívať aj na prínos pre BILLA?

Určite áno. Ak je mojim cieľom to, aby bola moja predajňa úspešná a aby dokázala dať zákazníkom to najlepšie, čo dokážeme ponúknuť, tak na tom trvám. Nájdem hocijakú cestu, aby sme to vedeli ponúknuť.

V čom si sa musela zlepšiť, keď si nastúpila do BILLA?

Vo svojej dochvíľnosti. V súkromí som veľmi nedochvíľny človek. Takisto by som povedala, že som získala oveľa väčšiu zodpovednosť.

Aké sú podľa teba najdôležitejšie kvality v práci?

Osobne si myslím, že človek by mal byť komunikatívny, zodpovedný, spoľahlivý a otvorený novým veciam.

Za úspechom Vedúceho predajne v Podunajských Biskupiciach je tvrdá práca. Aké kvality vďaka svojim pracovným skúsenostiam odkryl sa dozviete v otvorenom rozhovore s Kristiánom Klingom.

Billa

Akú strednú školu si vyštudoval?

Odbornú technickú školu komunikačných sietí.

O aký predmet si prejavil najväčší záujem?

Jednoznačne odborná prax, pretože tam som mohol získať praktické skúsenosti. V rámci praxe sme navštevovali domácnosti, kde sme inštalovali rôzne zariadenia. Nešlo mi priamo o tú prácu, ale o ten kontakt so zákazníkom. Pre mňa to bolo najpodstatnejšie, to ma bavilo. Každý deň som bol u niekoho iného, vypočul si rôzne životné príbehy a pri tom som aplikoval všetko, čo som sa v škole naučil.

A aké kvality si vďaka nim v sebe odkryl?

No, určite som prestal byť hanblivý. Možno mi to nikto neuverí, ale v mladosti počas stredoškolského štúdia som bol taký utiahnutý, tichý, najmenší v kolektíve. Postupne som sa prebojoval a dostal som sa do kolektívu. Prestal som sa báť a po pár rokoch som sa stal takým prirodzeným vodcom. Aj čo sa týkalo športových aktivít, bol som kapitánom florbalového a basketbalového klubu. Myslím, že už tam sa to vo mne odokrylo a už to len rástlo.

Z pohľadu pracovných skúseností, aké pracovné funkcie si vykonával pred nástupom do BILLA?

Doštudoval som strednú odbornú školu elektrotechnickú a už tam som bol taký neistý, že či ma to baví alebo nebaví. Po doštudovaní som dostal možnosť robiť prevádzkara v kaviarni u strýka. Stále to však nebolo niečo, čo by som si mohol sám vybudovať, ja som v tomto bol totižto vždy cieľavedomý. Následne som v čase maturity dostal ponuku od otca ísť pracovať do Volkswagenu v rámci môjho odboru ako technik. Medzičasom som sa však zamestnal v LIDL-i ako pokladník-predavač v roku 2010. Z pokladníka predavača som postúpil na asistenta manažéra, v priebehu 7 rokov som bol zástupca manažéra. Vypracoval som sa až na vedúceho predajne, ale to som už nemal oficiálne na zmluve, pretože sa naše cesty rozišli kým došlo k podpisu. Takže v podstate som si za 7 rokov prešiel všetkými pozíciami, čo sa týka obchodu.

Aké boli tvoje najvýznamnejšie úlohy a zodpovednosti na týchto pozíciách?

Ja som bol vyhodnotený ako takzvaný krízový manažér. Takže mojou pracovnou náplňou bolo ísť identifikovať problémy na jednotlivých predajniach a čo v najkratšom čase ich napraviť. Zapájal som sa do všetkých projektov v rámci firmy, čo sa týka predaja. To beriem ako to najúspešnejšie, že firma mala tú dôveru vo mne, že ma dávala na tie problémové predajne. Ďalej ako zodpovednosť považujem to, keď sa na mňa obrátili, keď sa spustil prvý koncept digitálnych kás a začal sa implementovať na celé Slovensko, tak v rámci najmodernejších predajní, ktorá bola ako prvá v Bánovciach nad Bebravou, som sa spolupodieľal na otvorení prevádzky.

Aké kvality si vďaka svojim predošlým prácam odkryl?

Neviem, možno komunikatívnosť, nejakú tú cieľavedomosť a disciplínu. Je to potrebné, pretože to nerobíš len pre seba, robíš to aj pre toho zamestnávateľa.

V akých oblastiach sa chceš u nás v BILLA zlepšiť?

Priamo u nás by som možno chcel vyskúšať niečo iné ako predaj. Mojim cieľom je sa dostať niekam k ľudským zdrojom. Medzičasom som si uvedomil, že milujem prácu s ľuďmi. Nechcem sa pozerať len na kvalitu, čo mám v sebe ja, že viem viesť tím a obchod, ale možno to už skúsiť aj odovzdať ďalej. To by bolo mojim želaním.

Čo sa týka silných stránok a zručností, aké si si priniesol k nám do BILLA?

No tú zdravú cieľavedomosť, flexibilitu a empatiu. Toto u nás podľa mňa niektorí zamestnanci predtým nemali.

Aké sú pre teba najdôležitejšie kvality v práci?

Kvalitný tím. Naša práca nie je o jednotlivcovi, ale o tíme, ktorý sa buduje. Aj vo svojej práci udržiavaš a dosahuješ vysokú kvalitu s tímom tak, že s ním komunikuješ, si k nemu otvorený a poskytujete si navzájom spätnú väzbu. Ďalej je to aj o kompromisoch.

Ako sa snažíš v rámci svojej pozície poskytovať zákazníkom kvalitné služby?

Prihovorím sa. Nie je to len o tom, že rozdám úlohy a pozerám sa, ale aktívne sa spolupodieľam aj na predaji, pýtam sa tých zákazníkov. Ja mám jednu veľkú výhodu, že momentálne pracujem na predajni, kde ma ľudia poznajú, pýtajú sa ma. Ja sa naopak pýtam na spätnú väzbu, čo by možno zlepšili, čo vidia ako zlé alebo aký sortiment by chceli doplniť. Proste zákazníka neberiem len ako nejakú mernú jednotku, že prišiel, nakúpil, odišiel, nechal tu nejaký peniaz, ale záleží mi na ňom. Veľmi mi na tom záleží, aby nás zákazníci nevnímali len ako jeden z tých ďalších reťazcov, ktorých je na Slovensku viac než dosť.

Aké vlastnosti a zručnosti by podľa teba mali mať kvalitní ľudia?

Ono… človek musí najprv chcieť, potom tá kvalita príde už sama. Takže určite nejakú cieľavedomosť, flexibilitu a tvrdohlavosť. Nebáť sa vystúpiť z komfortnej zóny. A o tom je tá kvalita, musíš sa vnútorne nastaviť, že do toho niečo investuješ, aby si rástol.

Nezáleží na veku, hľadáme kolegyne a kolegov do tímu!

Nezáleží na veku, hľadáme kolegyne a kolegov do tímu!

V BILLA sa zameriavame na budovanie inkluzívneho a rozmanitého pracovného prostredia, preto hľadáme talentovaných ľudí bez ohľadu na vek. Veríme, že skúsenosti a životná múdrosť starších kolegýň a kolegov sú pre nás rovnako cenné ako entuziazmus a energia mladých ľudí.

Rozvíjame rozmanitosť a dávame možnosť rásť

Rozvíjame rozmanitosť a dávame možnosť rásť

V spoločnosti sa už tisícročia dennodenne stretávame s rôznorodosťou. Vnímame, že každý zastáva inú funkciu a pracuje na inej pozícii. Aj pre nás v BILLA je jednou z hlavných hodnôt diverzita, na ktorej budujeme našu zamestnávateľskú značku. Vážime si rozmanitosť názorov, skúseností a talentov. Veríme, že rôznorodosť nás obohacuje a pomáha nám lepšie porozumieť nášmu zákazníkovi a jeho potrebám.

Miesto pre každú generáciu

Nezáleží na tom, či si absolvent/ka alebo skúsená/ý profesionál/ka, v BILLA každý nájde svoje miesto. U nás sa stretávajú všetky generácie s ich skúsenosťami, novými nápadmi a energiou. Spolu vytvárame kvalitu, ktorú oceňujú naši zákazníci a zákazníčky.

Voľba práce v BILLA znamená zvoliť si príležitosť pre kvalitný život

Ocenenia

TOP EMPLOYER

TOP EMPLOYER

TOP EMPLOYER

Patríme k najlepším zamestnávateľom na Slovensku. Získali sme certifikát TOP Employer Slovakia za rok 2024, ktorý udeľuje prestížny inštitút Top Employers Institute, pôsobiaci vo viac ako 120 krajinách sveta. Ocenenie je udeľované na základe dôkladnej komplexnej analýzy vychádzajúcej z dvadsiatich HR oblastí. Vďaka zlepšovaniu pracovných podmienok, podpore spokojnosti zamestnancov či napredovaniu vo vytváraní inkluzívneho pracovného prostredia sa nám v roku 2024 podarilo dokázať že spoločnosť BILLA patrí k elitným slovenským zamestnávateľom.

Superbrands

V Superbrands 2024 bola značka Clever ocenená za obľúbenosť vďaka priaznivému pomeru kvality a ceny. Odborná porota z oblasti brandingu a marketingu uznala jej výnimočnosť na základe prieskumu verejnej mienky.

VOĽBA spotrebiteľa

V súťaži Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2024 v kategórii Orechy, zmesi a sušené ovocie zvíťazila značka Nice Bites. O víťazoch rozhodlo 2000 spotrebiteľov v prieskume agentúry NIQ.

Prokop

Vyhrali sme Slovenskú PR cenu PROKOP v kategórii CSR za projekt Zdravé oči v škôlke. Projekt, realizovaný v spolupráci s Úniou slabozrakých a nevidiacich a agentúrou AMI, vyšetril doteraz 113 000 detí na očné vady.

QUDAL 2024

BILLA získala ocenenie Qudal za najvyššiu kvalitu v kategóriách Čerstvé ovocie, zelenina, mäso a balené mäso. Prieskum vykonala organizácia ICERTIAS, ktorá BILLA označila za najkvalitnejší supermarket na Slovensku.